loading...
پایگاه خبری،تفریحی شهر دیباج|دیباجیها
بازدید : 98 نظرات (0)

مادر جانباز حسین خان‏بیکیان که اسوه بارز ایثار است، درباره فرزند جانبازش می‏‌گوید: حسین دو روز در سردخانه بود تا اینکه فهمیدیم زنده است.

وی ادامه داد: فرزندم تا دو روز در سردخانه دامغان بود تا اینکه یکی از افرادی که وارد سردخانه شد، متوجه شد که ایشان تکان خورده است؛ وقتی موضوع را پیگیری کردند، متوجه شدند که وی شهید نشده است.
 
مادر جانباز حسین خان‏بیکیان اظهار داشت: حسین آن زمان همسر و یک پسر داشت و زمانی که من خبر شهادتش را شنیدم، نیمه شب نزدیک عید بود.
 
فتحی تصریح کرد: قبل از او، پسرم حسن شهید شده بود؛ همان جا رو به امام رضا (ع) کردم و گفتم که یا امام رضا! من حسین را از شما می‌خواهم؛ حسن شهید شد، اما زن و فرزندی نداشت ولی حسین فرق دارد؛ او زن و فرزند دارد.
 
مادر جانباز حسین خان‏بیکیان گفت: بعد از دو روز به ما اطلاع دادند که حسین شهید نشده است و من حسین را از امام رضا (ع) دارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تصاویر شهدای شهر دیباج


    آمار سایت
  • کل مطالب : 272
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 572
  • بازدید کلی : 121,092